۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

فیلم انتخاباتی سعید جلیلی به جشنواره عمار رفت

فیلم انتخاباتی سعید جلیلی به جشنواره عمار رفت

یکی از اعضای مرکز مستندسازی "آرمان مدیا" از نمایش مستند انتخاباتی سعید جلیلی نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همراه با پنج فیلم دیگر از تولیدات این مرکز در چهارمین جشنواره فیلم عمار خبر داد.

محسن اخوان یکی از اعضای مرکز مستندسازی "آرمان مدیا" در توصیح کم و کیف حضور فیلم‌های این مرکز در چهارمین جشنواره فیلم عمار به خبرنگار مهر گفت: در این دوره از جشنواره فیلم عمار موسسه "آرمان مدیا" با سه فیلم بلند مستند و سه فیلم کوتاه مستند حضور خواهد داشت.

فیلم های "میراث آلبرتا 2"، "داوطلبین عزیز" و "مردم + 1" از جمله فیلم‌های بلند مستند این مرکز است که در این دوره از جشنواره عمار حضور دارند. همچنین سه فیلم مستند "ورودی ها"، "مشق روز" و "حجاب" از جمله مستندهای کوتاه راه یافته به این جشنواره هستند.

فیلم مستند "مردم + 1" تلاش سعید جلیلی در مقام رئیس شورای امنیت ملی در پرونده هسته‌ای ایران و حضورش در میان مردم را به تصویر کشیده است. همچنین سفرهای او به استانبول و تلاش برای مذاکرات هسته ای به نفع مردم ایران نیز در این فیلم نشان داده شده است. این اثر به عنوان فیلم انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به نمایش درآمد.

فیلم مستند "داوطلبین عزیز" در تداوم سوژه مستند "میراث آلبرتا 1" با موضوع مدرک گرایی و انصراف تحصیلی در بین نسل جوان ساخته شده است.

فیلم مستند "میراث آلبرتا 2" روایتی از زندگی و تحصیل دانشجویان ایرانی در سه کشور فرانسه، سوئیس و آلمان است. کارگردان در این فیلم مستند سعی دارد با نمایش همزمان زندگی و تحصیل با کیفیت دانشجویان در اروپا و نیز رغبت بسیاری از آنان برای بازگشت به کشور، فضای نقد و گفتگو درباره فرار مغزها را مطرح و به واکاوی این موضوع بپردازد.

این موسسه مستندسازی پیش از این در نخستین و سومین دوره از جشنواره فیلم عمار حضور داشته است و فیلم های "یزدان تنفگ ندارد" و"میراث آلبرتا 1" حائز رتبه برتر شده بود.

چهارمين دوره جشنواره مردمي فيلم عمار، دي ماه امسال بطور همزمان در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2193244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha